Programowanie dla dzieci
Sortowanie
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(17)
nieokreślona
(8)
Placówka
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
(7)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
(6)
Wypożyczalnia Baranowo
(6)
Wypożyczalnia Lusowo
(6)
Autor
Garliński Wiktor
(4)
Wainewright Max
(4)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł
(1)
Mazur Dawid
(1)
Najman Marta
(1)
Żarowska-Mazur Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Kobieta
(1036)
Rodzina
(796)
Przyjaźń
(581)
Relacje międzyludzkie
(498)
Tajemnica
(486)
Programowanie dla dzieci
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(482)
Miłość
(476)
Zwierzęta
(430)
Dzieci
(386)
Zabójstwo
(368)
II wojna światowa (1939-1945)
(333)
Boże Narodzenie
(325)
Rodzeństwo
(254)
Sekrety rodzinne
(246)
Życie codzienne
(246)
Nastolatki
(229)
Magia
(210)
Policjanci
(208)
Dziewczęta
(206)
Małżeństwo
(192)
Trudne sytuacje życiowe
(192)
Podróże
(185)
Pisarze polscy
(178)
Uczucia
(174)
Osoby zaginione
(159)
Wybory życiowe
(155)
Romans
(151)
Matki i córki
(146)
Ludzie a zwierzęta
(140)
Psy
(138)
Żydzi
(138)
Poezja polska
(129)
Uprowadzenie
(124)
Dziennikarze
(121)
Prawnicy
(120)
Relacja romantyczna
(120)
Nauka czytania
(115)
Mężczyzna
(112)
Uczniowie
(111)
Wakacje
(111)
PRL
(107)
Koty
(106)
Detektywi amatorzy
(103)
Chłopcy
(102)
Medycyna
(101)
Poszukiwania zaginionych
(101)
Wojna
(101)
Ojcowie i córki
(96)
Władcy
(92)
Wychowanie w rodzinie
(91)
Historia
(90)
Dziadkowie i wnuki
(86)
Franklin (postać fikcyjna)
(86)
Wsie
(85)
Atrakcje turystyczne
(84)
Poezja polska-współczesna
(84)
Przestępczość zorganizowana
(84)
Polacy
(83)
Polacy za granicą
(83)
Prowincja
(83)
Zemsta
(82)
Aktorzy polscy
(80)
Lekarze
(80)
Pisarze
(80)
Samotność
(80)
Polityka
(78)
Psychologia
(78)
Dojrzewanie
(76)
Marzenia
(75)
Ojcowie i synowie
(75)
Prywatni detektywi
(75)
Literatura polska
(74)
Seryjni zabójcy
(74)
Arystokracja
(73)
Stworzenia fantastyczne
(72)
Szpiegostwo
(72)
Dwudziestolecie międzywojenne (1918-1939)
(70)
Język polski
(68)
Koń
(68)
Społeczności lokalne
(68)
Politycy
(67)
Trauma
(67)
Władza
(67)
Śmierć
(66)
Zdrada
(64)
Obyczaje i zwyczaje
(63)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(63)
Śmierć bliskiej osoby
(63)
Zakochanie
(62)
Pomaganie
(60)
Krainy i światy fikcyjne
(59)
Przedszkolaki
(59)
Walka dobra ze złem
(59)
Zabawa
(58)
Holokaust
(55)
Samorealizacja
(55)
Ludzie bogaci
(54)
Tożsamość osobista
(54)
Wydawnictwa dla dzieci
(54)
Czarodzieje
(53)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Czarowanie na ekranie! Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry! Tu zaczyna się twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania — wystarczy ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu — a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach! Na pomoc czarodziejowi Korespondencja To, czego nigdy nie było Drugi stopień wtajemniczenia Porwanie Karciane pola Księga Czarów Hokus, fokus, pokus Pierwsze spotkanie z kotem Budujemy grę Najtrudniejsze zagadnienia Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/III (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Arduino dla dzieci to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe elementy programowania É stałe, zmienne, instrukcje. W książce pokazano praktyczne zastosowanie Arduino. Książka jest bogato ilustrowana i pokazuje, jak zaczynając od prostych instrukcji, zbudować robota, który będzie się poruszał po wytyczonym torze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/III (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Scratch to edukacyjny język programowania, który warto wykorzystać do nauki programowania, nawet od najmłodszych lat. Został opracowany przez Mitchela Resnicka — pomysłodawcę serii Lego MindStorms. Niezwykle istotny jest fakt, że naukę programowania w tym języku można rozpocząć w dowolnym momencie. Wystarczą tylko i wyłącznie przeglądarka internetowa oraz dobre chęci! Jeżeli chcesz nauczyć się sztuki programowania i przy okazji zarazić swoje dziecko nową pasją, to trafiłeś na doskonałą książkę. Dzięki niej w jedno popołudnie uda wam się stworzyć grę komputerową, w którą sami będziecie mogli zagrać! Korzystając z gotowych, kolorowych klocków, poznacie działanie instrukcji warunkowych, pętli oraz zdarzeń. Komiksowa forma tej książki sprawia, że z łatwością przyswoicie zawartą w niej wiedzę. Jeżeli chcesz poznać możliwości Scratcha i zarazić swoje dziecko pasją programowania, sięgnij po tę książkę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Seria äNapisz kodö jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Seria äNapisz kodö jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Seria äNapisz kodö jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Seria "Napisz kod" jest doskonałym wprowadzeniem dziecka w arkana programowania. Zawiera zwięzłe i jasne informacje, proste i praktyczne zadania, m.in. rysowanie kształtów, pisanie poleceń w kodzie, tworzenie prostych gier i wiele więcej. W każdej kolejnej części omawiane są coraz trudniejsze zagadnienia, ale instrukcje i przykłady zawsze są łatwe do zrozumienia, a zabawne aktywności pomagają w zrozumieniu treści. Pierwsza książka z serii wprowadza czytelnika krok po kroku w podstawowe pojęcia związane z programowaniem. Naucz się pisać polecenia w kodzie, debugować kod, rozwiązywać najczęstsze problemy i używać algorytmów. Część 1 jest przeznaczona dla początkujących, dzieci w wieku powyżej 5 lat mogą z niej korzystać z pomocą rodziców lub nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/II (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Brak informacji o dostępności: sygn. 004/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej