Sałbut Bartosz
Sortowanie
Forma i typ
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
(3)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
(2)
Wypożyczalnia Baranowo
(2)
Wypożyczalnia Lusowo
(2)
Autor
Steel Danielle
(182)
Fabianowska Małgorzata
(146)
Zarawska Patrycja
(138)
Sienkiewicz Henryk
(131)
Kraszewski Józef Ignacy
(114)
Sałbut Bartosz
(-)
Mazan Maciejka
(114)
Roberts Nora (1950- )
(114)
Spirydowicz Ewa
(108)
Szulc Andrzej
(106)
Disney Walt
(96)
Jaczewska Edyta
(93)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(92)
Lindgren Astrid
(92)
Montgomery Lucy Maud
(89)
Mróz Remigiusz (1987- )
(88)
Gawryluk Barbara (1957- )
(84)
Siewior-Kuś Alina
(84)
Mickiewicz Adam
(83)
Żeromski Stefan
(83)
Clark Brenda
(82)
Cartland Barbara
(81)
Chotomska Wanda
(81)
Wilusz Tomasz
(80)
Courths-Mahler Jadwiga
(79)
Hitchcock Alfred
(79)
Masterton Graham
(78)
Shakespeare William (1564-1616)
(76)
Bourgeois Paulette
(75)
Nienacki Zbigniew
(75)
Drewnowski Jacek
(74)
Nawrot Bogumiła
(73)
Norton Andre
(72)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(71)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(71)
Christie Agatha
(70)
Brzechwa Jan
(69)
Cussler Clive
(69)
Konopnicka Maria
(69)
Makuszyński Kornel
(69)
Kozak Jolanta
(68)
Fabisińska Liliana
(67)
Prus Bolesław
(67)
Christie Agata
(66)
Chmielewska Joanna
(65)
Kraśko Jan
(65)
Leszczyński Andrzej
(65)
Pintara Maciej
(65)
Tuwim Julian
(65)
Łoziński Jerzy
(65)
King Stephen
(64)
Kowalczyk Agata
(64)
Dąbrowska Maria
(63)
Królicki Zbigniew A
(63)
Sadowska Elżbieta
(63)
Widmark Martin (1961- )
(62)
Zimnicka Iwona (1963- )
(62)
Cholewa Piotr W
(61)
Disney
(61)
Zieliński Bronisław
(61)
Kędzierski Sławomir
(59)
Piotrowska Eliza (1976- )
(59)
Rodziewiczówna Maria
(58)
Higgins Jack
(57)
Siesicka Krystyna
(57)
Strzelec Małgorzata
(57)
Supeł Barbara
(57)
Verne Juliusz
(57)
Nepomucka Krystyna
(56)
Coben Harlan (1962- )
(55)
Lem Stanisław
(55)
Ludlum Robert
(55)
Michaels Fern
(55)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(55)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(55)
Kabat Jan
(54)
Kołodziejczyk Grzegorz
(54)
Michalak Katarzyna (1969- )
(54)
Możdżyńska Aldona
(54)
Sawicka Inga
(54)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(53)
Marcinkowska Alicja
(53)
Nakoniecznik Arkadiusz
(53)
Słysz Magdalena
(53)
Zimnicka Iwona
(53)
Grisham John
(52)
Rowling J. K. (1965- )
(51)
Webb Holly
(51)
Węgleńska Anna
(51)
Zadura Janusz (1968- )
(51)
Drewnowski Jacek (1974- )
(50)
Jansson Tove
(50)
Patterson James
(50)
Astley Neville
(49)
Krentz Jayne Ann
(49)
Simon Francesca (1955- )
(49)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(49)
Tarnas Barbara
(49)
Cabot Meg
(48)
Głowińska Anita
(48)
Iwaszkiewicz Jarosław
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Dorośli
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Administracja
(2)
Biały Dom (Waszyngton ; budynek)
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Politycy
(2)
Prezydenci
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przywódcy i głowy państw
(2)
Trump, Donald (1946- )
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Firma (nazwa)-marketing
(1)
Polityka
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Waszyngton (Stany Zjednoczone, DC)
(2)
Gatunek
Publicystyka
(2)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Streszczenie: Dlaczego większość reklam nas wkurza, skłania do wyjścia po kanapkę albo kwaśnego spojrzenia na billboard? Esencja to w reklamie towar deficytowy. Iluzją jest myślenie, że reklama działa, jeśli po prostu emituje się ją przez wiele tygodni we wszelkich możliwych mediach. Konsumenci nie akceptują tego, co nie ma w sobie esencji. Czym jest esencja? To motyw przewodni kampanii. To jeden genialny slogan, jeden nieodparcie pociągający motyw graficzny. Dzięki niej reklamowana marka staje się czymś, bez czego klienci nie chcą dłużej żyć. Takiego efektu nie zagwarantuje nawet największa medialna siła przebicia. To czwarty wymiar reklamy. O czym jest ta książka, czyli jak powstaje czwarty wymiar reklamy? Pat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich, jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. W tej książce Fallon i Senn piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Najbardziej sensacyjna premiera 2018 roku! Biały Dom robił wszystko, by nie dopuścić do ukazania się tej książki… Jeszcze przed swą przyspieszoną premierą książka Michaela Wolffa zyskała ogromny rozgłos i wzbudziła wiele emocji i kontrowersji, a prezydent USA Donald Trump usiłował wstrzymać jej publikację. Bezskutecznie. "Ogień i furia" natychmiast stała się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych, a prawa do niej wykupują wydawnictwa z całego świata. Przez osiemnaście miesięcy autor przeprowadził ponad dwieście rozmów z pracownikami Białego Domu, członkami amerykańskiej administracji i samym Trumpem, dzięki czemu dogłębnie poznał kulisy działania najbardziej kontrowersyjnej prezydentury naszych czasów. Michael Wolff opowiada pasjonującą historię o tym, w jaki sposób Trump rozpoczął kadencję tak nieprzewidywalną i wybuchową jak on sam.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AUDIOBOOK (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AUDIOBOOK (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AUDIOBOOK (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AUDIOBOOK (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biały Dom robił wszystko, by nie dopuścić do ukazania się tej książki… Jeszcze przed swą przyspieszoną premierą książka Michaela Wolffa zyskała ogromny rozgłos i wzbudziła wiele emocji i kontrowersji, a prezydent USA Donald Trump usiłował wstrzymać jej publikację. Bezskutecznie. Ogień i furia natychmiast stała się bestsellerem w Stanach Zjednoczonych, a prawa do niej wykupują wydawnictwa z całego świata. Przez osiemnaście miesięcy autor przeprowadził ponad dwieście rozmów z pracownikami Białego Domu, członkami amerykańskiej administracji i samym Trumpem, dzięki czemu dogłębnie poznał kulisy działania najbardziej kontrowersyjnej prezydentury naszych czasów. Michael Wolff opowiada pasjonującą historię o tym, w jaki sposób Trump rozpoczął kadencję tak nieprzewidywalną i wybuchową jak on sam. W książce, która wstrząsnęła posadami Białego Domu, znajdziemy odpowiedzi na wiele intrygujących pytań, m.in.: · Czy Trump rzeczywiście nie chciał zostać prezydentem? · Czy cała kampania wyborcza miliardera miała być tylko zabiegiem marketingowym, poprzedzającym otwarcie nowej stacji telewizyjnej? · Po co syn prezydenta i szef jego kampanii wyborczej spotkali się przed wyborami z przedstawicielem Kremla? · Co o prezydencie Trumpie tak naprawdę myślą pracownicy Białego Domu? · Co oznaczają tajemnicze powiązania Trumpa z ludźmi Putina? · Czemu Steve Bannon, szef kampanii wyborczej Trumpa i jego były doradca ds. strategicznych, określa prezydenta jako „umysłowo niezdolnego” do kierowania Białym Domem? · Czy Trump zostanie odsunięty od władzy? Nigdy przedtem prezydentura tak bardzo nie podzieliła narodu amerykańskiego. Znakomicie zrelacjonowana i zdumiewająco świeża, Ogień i furia Michaela Wolffa pokazuje nam sensacyjne kulisy prezydentury Donalda Trumpa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Tarnowo Podgórne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Wypożyczalnia Przeźmierowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Wypożyczalnia Baranowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Wypożyczalnia Lusowo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej